Tilaus- ja toimitusehdot

Yleistä

STAC Products Oy Ltd, y-tunnus: FI27654522, osoite: Keskisenkatu 10, 33710 Tampere; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 01.01.2018 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Kaikki tilaukset lähetetään Suomesta.

 

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat , joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Hinnat sisältävät Suomen arvonlisäveron 24%. 

 

Toimituskulut

Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

 

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

 

Maksaminen ja maksutavat

Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.

Maksupalvelutarjoajat:

1. Checkout Finland

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot. (english)

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

 Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja AfterPay. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector
Jousto
OP Osta laskulla
AfterPay

    _______________

    2. PayPal

     

    Maksu suoritetaan PayPal -palvelun kautta jossa voit käyttää maksamiseen kansainvälisiä luottokortteja kuten VISA ja Mastercard tai vaihtoehtoisesti omaa PayPal tiliä. PayPal on kansainvälinen ja turvallinen maksunvälityspalvelu. Palvelu on asiakkaalle ilmainen.

    _______________________

     

     

     

    Tilaus- ja maksuvahvistus

    Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

    Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

     

    Toimitustapa

    STAC Products toimittaa asiakkaalle tämän tilaamat tuotteet seuraavasti:

    Paketit (esim. varusteet ja pienet lähetykset) toimitetaan PostNord MyPack Collect-palvelulla lähimpään noutopisteeseesi. PostNord MyPack Collect -paketti on asiakkaan noudettavissa kuittausta vastaan noutopisteistä kotimaassa, Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Saksassa sekä Benelux-maissa. Vastaanottajalle ilmoitetaan kaikissa maissa paketin saapumisesta valitun ilmoitustavan mukaan joko tekstiviestitse tai kirjeitse. Vastaanottajan on todistettava henkilöllisyytensä pakettia noutaessaan.

    Suomen n. 1 200 noutopisteestä voit joustavien aukioloaikojen ansiosta noutaa paketin helposti. Suomessa PostNord MyPack Collect -noutopisteitä ovat Matkahuollon toimipisteet, Valintatalo- ja Siwa-myymälät sekä useat K-Marketit, R-kioskit ja Tokmanni-myymälät. Lähimmän noutopisteen voit tarkistaa verkkosivuilta www.postnord.fi.

    Lavarahti (FIREHUT pihagrilli)

    HUOMIOI TÄMÄ! Koska käytämme lavarahdin kuljettamisessa Postnordin palveluja, lavat kulkevat heidän ehtojensa mukaisesti. Esimerkiksi kesämökille toimitettava tuote on mahdollista tuoda vain siihen saakka, jonne kuorma-autolla on esteetön pääsy. Muussa tapauksessa vastaanottajan kanssa sovitaan paikka, jonne Postnordin ajoneuvolla on esteetön pääsy, kuten rahtiterminaali tai kotiosoite. Esteetöntä pääsyä rajoittaa muun muassa mökin sijainti saarella tai metsäautotien varrella.

    Jos toimitusosoite on saaressa tai matkalla on lauttayhteys tai muu vastaava normaalitiestä poikkeava tieosuus, niin toimitus on sovittava erikseen! Ota yhteyttä: info@stac.fi

     

    Toimitusaika

    Tyypillinen toimitusaika Suomessa on 2-5 arkipäivää.

    Yleisimmät toimitusaikamme EU -alueelle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-10 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Jos valitsemasi tuotteet eivät jostain syystä ole saatavilla, saat siitä erillisen ilmoituksen.

     

    Peruutusoikeus ja palautusehdot

    Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

     

    Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja  hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Tämä tarkoittaa esimerkiksi tulisijoissa, että siinä ei saa polttaa tulta. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

     

    Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi peruuttamislomakkeellamme, alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.

     

    Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Koska myymämme tulisijat ja tuotteet toimitetaan yleensä erikoisrahdilla lavarahtina kotiin kuljetettuna, palautuksen toimitusmaksun asiakas maksaa itse. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. Palautettavan tuotteen kuljetusriski kuuluu asiakkaalle.

     

    Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi.

    Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

     

    Palautusosoitteemme:
    STAC Products Oy Ltd
    Rantakyläntie 189
    95630 Kuivakangas
    Finland

     

    Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

    Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

     

    Asiakaspalvelu

    Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

    info@stac.fi
    +358 440801252

     

    Vastuunrajoitus

    STAC Products Oy Ltd ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

     

    Erimielisyydet

    Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

    Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).